"O sarayda bulunca Tanrılaşan erleri
Artık gözüm arkaya bir daha dönmeyecek.
Hepsi sussa da “Kür şad” uzatarak elini;
“Hoş geldin oğlum ATSIZ, kutlu olsun!" diyecek.
Her zaman dik duran, şerefliler taviz vermezler diyerek yaşamını sürdüren, son nefesine kadar Türklük için çabalayan bir bilge!
Bilge Yolbaşçı
Ruhu şad olsun Vaktiye bir #ATSIZ varmış varolsun.