gül

gül
@tnzgl
Hümanist,doğa sever,hayvan sever,kitap sever,sanat sever bir bireyim..”yaşamak bize sunulmuş bir armağandır” felsefesine inanırım ve tutkuluyla hayatı yaşarım..

gül

, bir kitap okudu
10/10
·50 syf.·
Beğendi
·
16 günde okudu
·
Okunma: 22 Ekim 2005 02:34
·
2005 6. kitabı
Molière
8.8/10 · 167 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

gül

, bir kitap okudu
10/10
·115 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 07 Nisan 2002 22:41
·
2002 2. kitabı
William Shakespeare
8.1/10 · 14,7bin okunma
9/10
·77 syf.··
Beğendi
·
2014 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Şubat 2014 19:21
Ben edebiyatı seviyorum ve edebiyatımıza karşı kendimi sorumlu hissediyorum.bilinçli bir okur olarak, edebiyatımızın genç kalemlerinin çabalarını gönülden destekliyorum .Bu anlamda biz okurlara çok şey düşüyor.işte o genç yazarlarımızdan biridir Alperen YEŞİL..
DelgeçAlperen Yeşil · Şiirden Yayınları · 20114 okunma