Hümanist,doğa sever,hayvan sever,kitap sever,sanat sever bir bireyim..”yaşamak bize sunulmuş bir armağandır” felsefesine inanırım ve tutkuluyla hayatı yaşarım..
Ben edebiyatı seviyorum ve edebiyatımıza karşı kendimi sorumlu hissediyorum.bilinçli bir okur olarak, edebiyatımızın genç kalemlerinin
çabalarını gönülden destekliyorum .Bu anlamda biz okurlara çok şey düşüyor.işte o genç yazarlarımızdan biridir Alperen YEŞİL..
DelgeçAlperen Yeşil · Şiirden Yayınları · 20114 okunma