gül

gül
@tnzgl
Hümanist,doğa sever,hayvan sever,kitap sever,sanat sever bir bireyim..”yaşamak bize sunulmuş bir armağandır” felsefesine inanırım ve tutkuluyla hayatı yaşarım..

gül

, bir kitap okudu
10/10
·272 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Şubat 2005 02:44
·
2005 1. kitabı
Montaigne
8.4/10 · 65,7bin okunma
Reklam

gül

, bir kitap okudu
10/10
·50 syf.·
Beğendi
·
16 günde okudu
·
Okunma: 22 Ekim 2005 02:34
·
2005 6. kitabı
Molière
8.8/10 · 167 okunma