tubiornottubi

"En büyük umutsuzluk, neyi aradığını bilmeden aramak..."
Reklam
Nasıl bir hayatsa insanoğlunun yaşadığı, yaşlanınca öldüklerini sanıyorlar; oysa ölerek yaşlanıyorlar.
Beden üşüse çaresi vardı işte; eyvah ki ruh üşüyorsa...
Beş dakika gecikince "kusura bakma " dersin; birine kazara bir omuz geçirince dersin, üstüne yanlışlıkla çay dökünce dersin. Fakat insanın kalbini dağlayınca denir mi? Yine de kusura bakmadım. Sadece kusura değil, kimselere bakmadım, kendime bakmadım, önüme bakmadım, arkama bakmadım...
Sayfa 31·Kitabı okuyor
...elemin ve neşenin bu dünyada kesinlikle eşit taksim edilmediğini düşünüyordum.
Sayfa 25·Kitabı okuyor
Reklam