Nerede doğacağını, kimin seni terk edip edemeyeceğini seçemiyorsun; aslında pek fazla seçeneğin yok. Hayatın da aynı tarih gibi değiştirilemeyen gelgitleri var.
Her an sadece kendisini takip ettirmek için ortaya çıkar. Her an'a tüm kalbimle bağlıyım.Onun tek olduğunu ve yerine koyamayacağımı biliyorum.Bununla birlikte geçip gitmesini engellemek için bir şeyde yapmayacağım.
Hiç melodi yok ,sadece notalar,sayısız küçük sarsıntılar...Onları tutmak isterdim.Fakat biliyordum ki eğer onlardan birini durduracak olursam ,parmaklarımın arasında basit ve bitkin bir sesten başka bir şey kalmayacak.Ölüp gitmelerini kabullenmeliyim.Hatta ölümü istemem gerek.