Toksit
yıllardır yaptığım şey. dışarda olup bitenleri sadece gözleyerek ve kendimi yeni durumlara göre konumlandırarak yaşamımı sürdürüyorum. değişimin olmadığı yerde düzene uyum sağlamıyorum
Toksit bir süredir içinde olduğum durum, huzur veriyor. bununla birlikte son zamanlarda bir söz aklıma geliyor: "kaybolmak güzeldir bulunmamaksa felaket". sahiden insan o saklandığı yerin bir notkasında bulunmak isteyebiliyor. kimin bulacağı ise yine talihe kalmış.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Toksit
Yolculukları çok seviyorum uçak otobüs tren fark etmez farklı insanlar farklı toprak renkleri beni çekiyor Yolda yine tartışıyoruz O inat ben inat o sevmesini bilmiyor ben bilmiyorum En çok sevdigim tren yolculuğu İtalya'da imperia Milano arasi Genova ya kadar ufak tefek tüneller birden yanda beliren küçük deniz parcalari. Genovadan sonra alabildiğine bugday tarlaları Karacabey Bursa arasi bana geçmişimi yol uzerindeki çizgiler gibi kesik kesik geliyor aynı duygu düşüncelerim gibi param parça
Hazz
Bazen günün yoğunluğunu vermekte başvurduğumuz nokta hazdır bu haza olaştık mı toksit ve günün yoğunluğunu atarız...mutlu oluruz 😘
1000Kitap
Toksit ilişki seviyorum dememişte; “Gönlünü gün edeni sevmez sevda İster hep onu üzeni Her ona kucak açan olmaz fayda Bekler hep onu sileni” demiş😎
Müzik
Günümüz ilişkileri üzerine
Söyleyeceklerim sizleri biraz incitebilir. :) Kadınlara tanınan haklar bir bir iyileşip teknoloji, eğitim, iş hayatına kadının eli ayağı daha kolay ve sağlam bir şekilde girmesiyle birlikte günümüzde artık roller denge olarak değişmiş durumda. Eskiden erkek ile kadının rolü daha belirgin iken günümüzde bu denge daha da karmaşık bir hale gelmiştir. Hak ve özgürlük adı altında gençler her türlü pisliği yapmaya yeltenmiş durumda. Gurur, şeref, namus diye bir şey kalmamış büyüklerini her anlamda ezen bir kitle var. Sosyal hayat serüveni acımasız bir şekilde birbirini kullanıp ezen bir duygu karmaşasına sahip gençlerle dolu. .Genç kızlarımız, kadınlarımız bir erkek rolüne evrilip daha baskın olmaya çalışıp erkekkeleri kullanmaya çalışırken aynı şekilde erkekler istediği kız veya kadını elde etmek için her şeyini ayaklar altına alıp verebiliyor. Evet günümüzde özellikle genç kızlarımızın toksit ve zehirli istekleri ve erkkelrin menfaati uğruna körelmeleri aile içi ilişkileri darmadağın ve evlilikleri batırma artı yok etmeden başka bir işe yaramıyor. Çünkü günümüzde gerçekten genç kızların her istediğini yerine getirmeye çalışan cahil bir erkek kitlesi mevcut. Mal gibi birbirini kullanıp, değiştirip satan gençlerimiz artık nasıl evleneceğini nasıl biri aile hayatı kurup onu sürdüreceğini akıl edemez duruma gelmiştir. Teknoloji bir taraftan, istek ihtiyaçlar bir taraftan, popüler olmak ve şöhret kazanmak bir taraftan bir duygu karmaşası içinde yok olmaktadırlar.Çünkü ne istediklerini ne yapacaklarını bilmiyorlar. Bunun en büyük sonucunu çevremizde veya ülke genelinde boşanmaların artmasıyla ve oluşan ölümlerin artmasıyla görebiliriz. Ben bir psikolog aile veya ilişki koçu değilim ama sadece görüp okuduklarımdan bu çıkarımları yaparak belki birilerine faydası olur umuduyla