Şimdiye kadar tek kelime konuşmadım.
Neredeyse on bir yaşındayım...
Bu kitabı yaklaşık 1 ay önce okudum . Bi arkadaşım bana kitap öner dese ilk ağzımdan çıkan kitaptır İçimdeki Müzik . Bir takım engelleri olduğu için arkadaşları tarafından hor görülen , aslında çoğu insandan zeki olan Melody nin yaşamından bir parçayı anlatmış kitap . Bu kitabı anlatamıyorum yani okumayan kalmasın desem yeridir . Gerçekten harika kitap , okuyun okutturun :)