Eylül ayı benim için verimli bir ay oldu diyebilirim. Özellikle bir şeyler izleme konusunda.
Güzel kitaplar okudum ve güzel filmler izledim. Favori kitabım Üç Silahşör. Favori filmim Tenet ( bu kararı vermekte bayağı zorlandım diyebilirim.)
Eylül ayında birçok kitaba başlayıp bitiremedim. Aynı anda 3-5 kitap okumaya başladım. Hatta bu sayı giderek artıyor. Tabi ki bir günde 5 kitap okumuyorum. Canım hangi kitabı isterse o kitabı okuyorum.
Muhteşem Gatsby ( ortak okuma) ,Emma ( ortak okumaydı . Bir türlü okuyamadım 120'de kaldım ), İrade Terbiyesi ( sindire sindire okuyorum.) bu kitapları Ekim ayında bitirmeyi düşünüyorum.
Tomris'çe Üç Şairin Tek Şiiri adlı kitabı maalesef yarıda bırakıyorum. Kitap bir türlü akmıyor. Zorlamanın anlamı yok.
Okuduklarım
📚📚📚📚📚📚📚
🌼Hazan Bülbülü
🌼Üç Silahşör
🌼 Ayyar Hamza -Kokona Yatıyor
🌼İrade Terbiyesi
🌼 Tomris'çe Üç Şairin Tek Şiiri ( yarım bıraktım)
🌼 Muhteşem Gatsby
🌼Emma
İzlediklerim
📸📸📸📸📸
🍁Tenet
🍁V
🍁Prestij
🍁Küçük kadınlar
🍁Why didn't evans they
🍁Belalı tanık
🍁Gray Man
🍁Hükümsüz
🍁Mezarlık
🍁Fringe 2 sezon
🍁Kuş uçuşu
🍁Seul 88