-Niyetin salih ise,bu evren sana hizmet etmeye mecburdur.Çünkü nankörlük iblisin vasfıdır.Evreni yaratanın değil.
Her gerçek içinde iki şey barındırır,biri hayranlık diğeri düşmanlık.
Yürüyorum en güzel kıyıya
Gelgelelim kayıyor pabuçlarım
Ben de kirpiklerimi koyarım
Evet.. Kirpiklerimi!
Yenilmem uykuya, silkinirim
Çünkü yol ortasında uyuyanların
Yatakları farksızdır
Teneşir tahtasından!
Gelin kelepçe ve üzünç yoldaşlarım
Gelin yürüyelim
En güzel kıyıya yürüyelim
Yenilmeyeceğiz
Hiçbir şey yitirmeyeceğiz
Tabuttan başka!