-Niyetin salih ise,bu evren sana hizmet etmeye mecburdur.Çünkü nankörlük iblisin vasfıdır.Evreni yaratanın değil.
Her gerçek içinde iki şey barındırır,biri hayranlık diğeri düşmanlık.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merdivenim olsaydı
Güneşin tepesine dikerdim
Yağmalanan topraklarda mahvolan bayrağımı
---
Bir tarlam olsaydı ve bir sabanım
Yürek ve şiir saçardım
Toprağa
Kim işledi toprağı
Sana söylüyorum! Hani kardeşin, hani baban?
Onlar bir serapa!
Nereden çıktın? Duvardan mı? Evet, sen!
Yoksa zembille mi indin gökten?
Ölülerin onuru korunur mu acep?
Gecenin bitiminde çalınır mı kapı?