-Niyetin salih ise,bu evren sana hizmet etmeye mecburdur.Çünkü nankörlük iblisin vasfıdır.Evreni yaratanın değil.
Her gerçek içinde iki şey barındırır,biri hayranlık diğeri düşmanlık.
Kendi aklına saygı duymayı tercih eden ve sadece onun kusursuzluğuna bağlanmaya odaklanan biri sahnedeymiş gibi davranmaz, ne yakınır ne de yalnızlığa ve kalabalığa ihtiyaç duyar. Her şeyden önemlisi
dışsal hiçbir şey aramadan, hiçbir şey aramadan yaşar durur.
elindeki işi
kusursuz ve gösterişsiz bir asalet içinde, duygularını
katarak, özgürlük ve adalet bilinciyle, kendini diğer
tüm düşüncelerden kurtaran bir insan olarak yap!