Funda'dan...
Eğer takdir-i ilahi tecelli eder de, biz o meşhur 'ruh ikizimle' köşe kapmaca oynarken ben terk-i diyar eylersem, aşka vasiyetimdir: ​Arkamdan 'Ah ne nahif, ne talihsiz bir aşık passed away...' diye fısıldaşmayın. Bilakis, o bir türlü yollarımızın kesişmediği faniye sağlam bir sitem gönderin. Benden ona miras olarak sadece bir adet 'çalar saat' kalsın; zira zamanlama konusunda tam bir felaket kendisi! Benim yerime bol bol gülün, hayatın tadını çıkarın. Eğer o sevgili bir gün adımı duyup 'Tüh be, kaçırmışım' derse; ruhumun onun rüyasına girip gıdıklayacağını da şimdiden buraya not düşüyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ben de benim iphone 17 pro da sorun var sanıyorum meğersem uygulama göçmüş tüh tüh yaa çok üzüldüm 😁
La ben bişi fark ettim sohbetimizin yarısı random yarısı da he ve tüh demekten oluşuyor Ksjskhzkshxkshkxshkxhskxhsks @Heryanimkanlarkesikler
Yeni nöronlar oluşturuyor seviyede olmasından mutluyum
Misafir-Sin I (İşaret V) Önceki ile bu o kadar harika ve çoğunlukla hep yeni bilgilerden oluştuğu için neredeyse kitabı komple çizdim. En beğendiğim kitap serisinden olmasına rağmen o yüzden pek alıntı paylaşamıyorum: Birini seçsem diğerlerine haksızlık olacak ve böyle eksik aktarılacak gibi hissettim. Kısa ve çarpıcı yerler var illa ki ama yine de bölemiyorum çünkü anlamsızlaşabilir. Algılamakta ve sindirmekte biraz güçlük çekiyorum: Bazı yerlerinde adeta beynimi yakıyor. Bırakmak istemiyorum ama zorundalıkla ara veriyorum. Sonunda köprüyü doğru düzgün oluşturan ve sağlamlaştıran bir kaynağa denk geldim: İslamiyet ile kuantum alanı. Öncelerde "Ben öğrendiklerimi (fark ettiklerimi) bizimkilere nasıl anlatacağım? Bedensel kalıplara hapsolmuş insanlar, yeniliği ve özellikle onlara göre bilinmeyeni kabul etmeleri zor. Şu an bile deli gözüyle bakıyorlar. Konuşmaya başlasam beni oldürmek isteyebilirler ya da zaten onlara göre dinden kovulmuş (şirk koşmuş ve çıkmış) gibi olduğum için evden de kovarlar. Şaka gibi. TV' yi bile kapatmıyorlar. Oldükten sonra ki cennet- cehennemi düşünüp şu anki hayatlarını düşünmeden yaşıyorlar. Ay daha geçen "Kurban bayramının amacını anladıysanız artık gerçek hayvanları kesmenize gerek yok. Kurban etmeniz gereken kendi nefsinizdi. Hala niye yolun başındakiler gibi hayvan kesiyorsunuz? Sonraki seviyeye geçmeniz lazımken bir öncekinde kalmaya devam ediyorsunuz." dediğim için "O zaman bayramı nasıl yaparız, bunu Allah istedi nasıl karşı geliriz, kız başına ne biliyorsun da bize söylüyorsun, şeyhler/ imamlar varken senin neyin vardı da sen söylüyorsun bu hurafeleri, sana inanacak değiliz tabi ki..." dediklerinde eski toplumda ve Kuranda neden en çok erkeklerin yer aldığını ve neden peygamberliğin onlara sağlandığını da anladım açıkçası. Çünkü "Allah adil ve
1000Kitap
Hayatı boyunca tüh'lerden kaçarken keşke'lere tutulmuş biriydim.