Neye tevbe edelim peki? Günahlarımıza
Günah ne?
Adam öldürmek, zina etmek,hırsızlık yapmak, içki içmek,yalan söylemek gibi şeyler...Bunlar günah, peki günah dediğimiz şey bunlardan mı ibaret? Hayır
Başka neler var?
Kibir, hırs,tamah, haset,riya, suizan,dünya sevgisi...Bizim asıl derdimiz bunlardır,diğerleri değil.Ama ne bunların günah olduğunun farkındayız ne de kendimizde böyle hallerin bulunduğunun.İnsan bilmediği şeye, günah olduğunu düşünmediği şeye, yaptığını fark etmediği şeye tövbe edermi? Hayır! Bizim büyük derdimiz budur işte!