Çok harika bir kitap diyemeyeceğim. Kötü de diyemem. Zaman geçirmek için okunabilir. Masha karakteri dışında karakterler ilginç değil. Kitabın çoğunda Frances yer alırken kitabı taşıyan Masha olmuş. Karmaşık bir karakter. Okuduğum ilk İngilizce roman olduğundan da ayrı bir yeri oldu. Dediğim gibi okunabilir bir kitap.
Son derece sürükleyici, çok iyi kurgusu olan ve sizi kendine bağlayan bir kitap. Gerçek hayattan kişilerin de romana katılması hikayeyi daha ilginç kılmış. Hep bir sonraki sayfada ne olacağının merakı içinde bırakıyor insanı. John Saul'un kitaplarında genel olarak olduğu gibi bu kitabında da betimlemeler çok iyi yapılmış. Kesinlikle tavsiye ederim.
Hava KararıncaJohn Saul · Artemis Yayınları · 200731 okunma