Müthişti diyebilirim. Roman iki kişinin mektuplaşması üzerine kurulu. O kadar güzel ve hüzünlü ki. O sevgiyi, yalnızlığı, fedakarlıkları hissedebiliyorsunuz. Yaşatıyor size. Dili son derece kuvvetli. Mektuplarda karakterler kendi hayatlarından bahsederken sosyal sorunlardan da bahsediyor. Dostoyevski her romanında aşk işliyormuş gibi görünür ancak romanın konusu geneldir. Bir o kadar da sürükleyici. Tavsiye ederim.