İ

Birinin bilmediği bir şeyi bildiğini sanması cehaletin en utanç verici türü değil midir?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Artık ayrılma vakti geldi çattı, ben ölmeye, sizler de yaşamlarınızı sürdürmeye gidiyorsunuz. Hangisinin daha iyi olduğunu sadece tanrı bilebilir.
Sen geceyi benim için yaşam ilan ettin.
Kurbanın olduğu yerde cellat vardır, hainler vardır! Kurban bir kişi için ıstırap, kalan herkes için utançtır.
Cehennem ateşiymiş. Nedir cehennem? Ne olurdu yansaydın? İstediğin zaman ateşe atma cesaretini gösteremeyeceksen ruha neden ihtiyacın var?