Ah gençlik! Hiçbir şeyi umursadığın yok senin. Sanki dünya nimetlerinden faydalanman sona ermeyecekmiş gibi. Kedere, acılara, aldırdığın yok, onlarda bile hoş bir yan bulursun. "Ben yaşıyorum ya!" diye böbürlenirsin. Çünkü günlerin nasıl yıldırım hızıyla ardı ardına koştuğunun farkında değilsin şimdilik. Senin güzelliğinin sırrı belki de her şeyi yapabilmenin gücünde değil, bunun imkanına inanıyor olmandır.