Gerçekten hayatımın adamlarıyla bir masada otursam, masa nerede olurdu ve o masada kimler olurdu sorusu dolaştı kafamda kitabı okurken. O kadar güzel bir dille yazılmış ve olaylar bağdaştırılmış ki. Tekrar tekrar okuyacağım sanırım. Şiirler daha da anlam kazandı hikayeleriyle birlikte.