Son yıllarda yaşadıklarımız, duyduklarımız, hissettiklerimiz geçmişte aldığımız tadı vermiyor. Her geçen günün bir öncekinden daha aranır olması, insanların geleceği hakkında endişe duymasına sebep oluyor. Sanki ruhumuz, tortusu kalmış yavan duyumsamalardan yorgun; nahoş suların içindeki kireçlerle kaplanmış. İnsan türüne özgü sevgiyi, hoşgörüyü, dostluğu, dayanışmayı, paylaşmayı, güveni, merhameti kendi adıma özler oldum. Bu tür özellikleri taşıyanlara, yaşayanlara, yansıtanlara gıpta ediyorum doğrusu.