asdfghjsjsksks

asdfghjsjsksks
@tssesraa
Yok mu gözü yukarılarda olmayan bir adam Kendini olduğu gibi görmekten mutlu olan.
Reklam
çarpık bir burna değil, sakat ve sahte bir ruha gülelim.
"aslında mühim olmayan adamların çevresinde, onların mühim adam olarak görülmesini sağlayan insanlar da her daim var olmuştur."
...insan denilen varlığın ne kadar acımasız olabildiği gerçeğini gördükçe derinden sarsıldı.
Reklam