Bu mavi gök altında , bu yeşil yer üstende herkesin rahatça doyarak yaşamaya hakkı varken , bu pek mümkünken ; neden bir yanda dökülüp taşar sofralar ve neden öbür yanda bir kuru ekmek bile bulamayanlar ?
Benim için en korkunç ve aynı zamanda da en tatlı şeyi onu anlıyor oluşum.Oysa beni hiçbir zaman anlamayacak benden aşağı olduğu için değil tam tersine bende anlamasini istediğim şeylerin onun doğası dışında oluşundan.