Tsu

İnsan her an ölebilecekken hiç kimse için iyi bir şey yapmaması öldüğü zaman kimsenin varlığını veya yokluğunu farketmemesi ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan yalnız kendisi icin yaşamasına değer mi ?
Sonunda üstümüzde otlar bitecek bile olsa yine de yaşamalı mutlu olmalıyım çünkü mutlu olmak istiyorum.
Hatıralar mutlu olsun, kederli olsun, hep acı verir; en azından benim için öyle; ama bu acı tatlı bir acı.
Sen ne dersen de iki gözüm; toplumun yoksul insana saygısı yoktur.