Anahtarla açmak yerine kapıyı çalmak ! Aman tanrım ! Dünyada bundan daha güzel daha heyecan verici ne olabilir ki ? Hemde evde beni dört gözle bekleyen ailem varken ..
Hemşire odasında kaynayan çayın dumanı , o saatte ilaç gibi gelirdi bana . O dumanda bir şefkat , bir kucaklama , bir güven duygusu vardı . ‘’Yalnız değilsin ‘’ derdi bana o dumanlar .