T. S. Öztş

T. S. Öztş
-Kitap okur musunuz Bay Anderson? -Okumuyorum. Eksikliğini de hissetmiyorum. -Ama biz hissediyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·200 syf.··
2025 9. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2025 21:48
Kitap bitti, tatlı-buruk bir tatla düşüncelere daldım.. Basit dille yazılmış, her yaştan okuyucuya hitap eden, kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz bir kurgu.. Daha önce okumadığım türde bir kitap. Bu tür kitapları araştırıp okumak isteği uyandırdı.
Söyleme BilmesinlerŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202524,5bin okunma

T. S. Öztş

, bir kitap okudu
10/10
·200 syf.··
2 saatte okudu
·
2025 9. kitabı
Şermin Yaşar
8.8/10 · 24,5bin okunma
Ben o ailenin geçimsiziyim. İnsan yüzüne gülmediğinde, yalanı kabul etmediğinde, doğruları çat çat söylediğinde geçimsiz oluyorsun. Varsın öyle olsun.
Sayfa 130·Kitabı okudu