Kitap bitti, tatlı-buruk bir tatla düşüncelere daldım.. Basit dille yazılmış, her yaştan okuyucuya hitap eden, kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz bir kurgu.. Daha önce okumadığım türde bir kitap. Bu tür kitapları araştırıp okumak isteği uyandırdı.