Neşe kolonya gibi bir şey. Dökünüyorsun, o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan, elinden, üzerinden. Kasvet öyle değil ama, zamk gibi, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.
Her kötülüğün -şeytanla karşılaşma dahil- beni daha da güçlü kıldığını hep söylemişimdir. Fakat bu pisliği altına çevirebilirsem, işte o zaman.. o zaman göreceğiz.