T. S. Öztş

T. S. Öztş
-Kitap okur musunuz Bay Anderson? -Okumuyorum. Eksikliğini de hissetmiyorum. -Ama biz hissediyoruz.
Neşe kolonya gibi bir şey. Dökünüyorsun, o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan, elinden, üzerinden. Kasvet öyle değil ama, zamk gibi, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.
Sayfa 123·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zararlı kökleri sökmemiz gerekirken yaprakları buduyoruz.
Her kötülüğün -şeytanla karşılaşma dahil- beni daha da güçlü kıldığını hep söylemişimdir. Fakat bu pisliği altına çevirebilirsem, işte o zaman.. o zaman göreceğiz.
Acaba çevreme bakmayarak ömrümün ne kadarını boşa geçirmişimdir? Daha doğrusu, bakıp da görmeyerek?