İsmini çok beğenmiş ve içeriğini çok merak etmiştim. Okudukça İslam'ın ne kadar fazla kadın kahramanı olduğunu farkettim. Okunmasını tavsiye ederim. Okumaya başlarken büyük bir beklentim vardı kitaptan. Kitap kısa kısa hikaye şeklinde ilerliyor. Güzel bir kitap, herkesin anlayabileceği dilde sade bir tarzı var.