İsmini çok beğenmiş ve içeriğini çok merak etmiştim. Okudukça İslam'ın ne kadar fazla kadın kahramanı olduğunu farkettim. Okunmasını tavsiye ederim. Okumaya başlarken büyük bir beklentim vardı kitaptan. Kitap kısa kısa hikaye şeklinde ilerliyor. Güzel bir kitap, herkesin anlayabileceği dilde sade bir tarzı var.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir kadın, edepten daha güzel bir elbise giymemiştir.
Bir erkek, edepten daha güzel bir servet edinmemiştir.
Bir baba çocuklarına edep ve güzel ahlaktan daha kıymetli bir miras bırakmamıştır.