Beyaz leke... Onlara mutsuz son bile çok yakıştı... Hainin Ufuk olması gerçekten beni çok üzdü. Ufuğa ayrı bir zaafım vardı eğer sadece ihanetle kalsaydı affedebilirdim ama kâh meryemi kâh Eftali öldürmesi benim bile kaldıramayacağım bir şey. Tugayım biricik aşkım. Topraksız çiçek olmazsa Eftalsiz de Tugay olmazdı. Onlar gökyüzünde buluştu biz içi buruk bir göz yaşıyla geride kaldık; unutulmayacaksın Eftalya Atalar, Unutulmayacaksın Tugay Demir Çeviker.
Özgürlük için mücadele edenlerin hikayesi hiç bir zaman son bulmaz.
Özgürlüğümüze