Oldukça sığ ve tekdüze bir kitap olarak kalmış. Bir an önce anlatılsın da bitsin havasında bir roman olmuş. Olayın tarihle bir alakasının olduğunu düşünmemekle birlikte Sinan'ın aşkını taşlara dökmesi güzeldi. Zaten onca eser aşkla değil de neyle olacaktı ki? Bence Mihri'nin aşkı Sinan'ın aşkından da öteydi. Aşık olduğun adamın başkasına aşık olduğunu bilerek aynı evi paylaşıp derdiyle dertlenebilmek? Kitapta anlatılan, Sinan Mihrimah değil de Mihri'nin Sinan'a aşkı olabilirmiş. Çerez niyetine okunabilirliği olan bir kitap olmuş.