Anlatım akıcı, kurgu güzel, dili sade ve anlaşılır. Konuya gelirsek tarih, aşk ve gerçekliğin harmonisi. Kitabı sevdim en çok da konusunu. Naziler döneminden bir kesit diyebileceğimiz insanın içine işleyen, kanına dokunan hüzün dolu bir yapıt. "Coğrafya insanın kaderini belirler" demiş yazar kitapta ayrıca "tarihte insanın kaderini belirler" diye de belirtmiş.Evet işte tam da bu noktadan bakınca kader dedim ve bir çoö soru oluştu aklımda. İyi bir eserdi ama favorim Kardeşimin Hikayesi....