Ancak şimdiye mahkumsak ileriyi düşünmeden günlük yaşıyorsak çabalamanın hiçbir anlamı olmaz içimizdeki düşünce duygu ve tutkuların çatışmasını çaresiz bir şekilde izlemekten başka bir şey yapmayız.
Neredeyse tüm insanlar determinizmin köleleridir ve kibirleri ve fevri güdüleri onları yönlendirir Nicole'un söylediği gibi bu insanlar kukladan başka bir şey değillerdir ve insan onlara ancak acıyabilir.