Pamuk'un detaylı betimlemesi ve mükemmel metaforlarıyla sanki hikayeyi yaşıyormuş gibi duyguları derinlemesine hissettiren bu romanında Kemal ve Füsun'un müze ile sonsuz hale gelen aşkını okurken çok keyif aldım. İlk işim Beyoğlu'na gidip müzeyi ziyaret etmek olacak.
İnsanları hayvanlar üzerinden çok güzel anlatmış George Orwell. Otorite sahibi insanların nasıl sömürüye meyili olduğu daha güzel anlatılamazdı. Kişilerin nasıl körleşebileceği de...