Serinin son kitabında Jo Marie'nin gel gitleri beni biraz sinir etsede konusu ve karakterleri beni içine çekti. Em ve Nick ile tanıştığıma çok sevindim. Onların hikayeleri de yer edindi hayatımda. Bir serinin sonuna gelmiş bulunuyorum. Tavsiye ederim okumanızı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gül Limanı Oteli serisinin en sevdiğim kitabı Umut Işıkları oldu açık arayla. Coco ve Katie'nin hikayeleri tamamen içine çekti beni. Affetmenin, sevmenin ve acı çekmenin insanlar üzerinde yıllar geçse de nasıl etki bıraktığını görüyorum kitapta. Mark'ın gizemi çözüldü ancak çok şaşırtmadı. O kısım başka şekilde yazılabilirdi. Serinin son kitabını okuyacağım için üzülüyorum.