Kitabı okurken kendi alanımla ilgili(psikoloji ) bu kadar detaylı bilgiler göreceğimi hiç zannetmemiştim. Hatta bir ara yazarın psikoloji ile ilgili bir eğitimi var mı acaba diye baktım:) Genel olarak okunabilir bir kitap sadece sonunun daha farklı olmasını tercih ederdim. Kitabın yarıdan çoğunu okuyunca çözüyorsunuz olay örgüsünü . Ve birine duyulan sevginin/aşkın hastalık boyutuna gelince nelere yol açtığını görüyoruz en sonda.
Sevgili seçmek terapist seçmeye benzer. Kendimize sormamız lazım : Bana karşı dürüst davranacak biri mi, eleştiri dinleyebilecek, hata yaptığını kabul edebilecek ve imkansız olan için söz vermeyecek biri mi?