Debbie Macomber tamamıyla hissederek yazmış bu romanı. Canım kitap arkadaşım Gocmenkizi1 'in tavsiyesi ile okudum. Yazarın kitabı kaybettiği en yakın arkadaşına ithaf ederek yazması beni baştan içine çekti. Rüzgarın Getirdiği kitabını okurken tüm duyguları hissediyor insan. Karakterlerin hepsi bizden biri gibi hissettirdi ve bunlar bizim de yaşayabileceğimiz başa çıkması ne kadar zor şeyler dedirtti. Bende çok anlamlı bir yer edindi okumanızı öneririm kesinlikle.
Kitabı okurken Marin'in acısını ve çaresizliğini çok fazla hissettim. Bir insanın yaşamındaki önemli D kişinin yaşayıp yaşamadığını bilmeden hayatına devam etmesi çok zor. Kitaptaki karakterlerinin hepsinin aile geçmişine bakılınca insanı şuan ki duruma hangi olayların getirdiğini görebiliyoruz. Okunabilir tavsiye ederim.