Dediğim gibi istediğim gibi. Dediğin gibi istediğin gibi. Dediğimiz gibi istediğimiz gibi. Bu sözlerin ne kadar anlamlı olduğunu kitabı okuduktan sonra farkedecek birçok kişi. Kitap tek kelimeyle harikaydı! Bir çocuğun ufacık bile olsa ilgi gördüğün de kendisini ne kadar mutlu ve huzurlu hissettiğini görüyoruz. İlgi ve alakanın olmadığı azarın, hor görülmenin olduğu bir ortam da büyüyen çocuğun da ne kadar hırpalandığını ve hayatının nasıl değiştiğini görüyoruz. Çocuklarla ve ruh sağlığı alanında çalışan kişilerin kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum.