Atlas ve Lily'nin hayatlarına misafir olmaya devam ediyoruz bu kitapta. Atlas'ında duygu düşüncelerine yer verildiğini görüyoruz. Saf sevginin insanı nasıl mutlu ettiğini ve insana ne kadar iyi geldiğini, ne olursa olsun yıllar geçse de insanların birbirini bırakmadığını anlatıyor kitap. İçinizi sıcacık edecek bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.
Kitabı ilk okuduğum zaman normal bir kitap, aşırı severim diye düşünmedim. Ancak okumaya devam ettikçe konu olarakta klasik aşk romanı olmadığını ve insanı hayatı birçok yönden sorgulatan bir yöne çektiğini gördüm. Yazarın en sondaki notunu okuyunca sevginin her şeye yetmediğini, zararlı değil de faydalı, saf sevginin insana iyi geleceğini tüm gerçekliğiyle görüyor insan. Tavsiye ederim okumanızı.