Kitap rahatlıkla kısa sürede okunabiliyor. Çok beğendim mi hayır. Ama gene de kötü bir kitap diyemem. İnsanların kendi istek ve arzularıyla hareket etmelerinin karşı tarafı nasıl etkilediğini ve hayatlarını nasıl değiştirdiğini görüyoruz kitapta. Aldatılan iki eşin birbirine destek olması ve sonunda doğan sonuçlar anlatılıyor. Ayrıca kitapta çok fazla boş sayfa olması insanı biraz sinir ediyor,gereksiz yere kitap uzunmuş gibi insanın algılamasına sebep olup israf yapıldığını görüyoruz. Gündemdeki satış fiyatı da sayfalara bakınca gereğinde fazla pahalı.