Edebi yönden doydum, yazarın ilk kez bir kitabını okuyorum ve kalemine hayran kaldım. Anlatım sarmal şeklinde ve konunun çoktan noktalandığını sanarken her seferinde müthiş bir ustalıkla bağlandığını görünce hoş bir şaşkınlıkla okudum. İştah açıcı bir kitap.
Korkunç bir yalnızlık duygusuydu hissettiğim. Sanki şehirleri, ülkeleri, gezegeni dolduran bütün insanlar dünyanın öz çocuğuydu, bir tek ben değildim...
Arkadaşım bu kitabın çok övüldüğünü söyleyerek birlikte başlamamızı önermişti, yanlışlıkla wattpad kitabına başlamışız kötü kitap okumanın acısını çekiyorum.... Bi olaylar başlasın diye okuduğum bommmboş 150 sayfanın ve buna ayırdığım zamanın en azından okuma hedefimde +1 oluşturması için devam ediyorum bir de 'yaptım ettim gittim geldim' minvalindeki lise günlüğüne benzer anlatımdaki kitapları kim niçin övüyor anlamıyorum... reklam ve influencerlık kitap piyasasını böyle vurdu ise ilaç piyasalarına girmeleri kadar korkunç bir durum insanların zamanını çalmak