Her ölümü içselleştiren biri olarak yoldan geçen ve akışa bir cümlelik etkisi olanların dahi öldüğü bir romanı okumak biraz melankolik oldu benim için. Kurgu ve akış muazzam, alışana kadar bekledikten sonra kitabın geçtiği yer, dönem, olay örgüsü ve kıyafetler içinde buldum kendimi. Okumaya ara verdiğim anda bir film sahnesini durduruyor gibi net kaldı resimler hep aklımda. Benim içim çok güzel bir deneyim oldu.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!