Önümde daha kaç hayat var ki yapmak istediklerimi erteleyeyim? Bir şeyi yapmayı çok istememe rağmen buna karşı çıkıp neden başkalarının ne düşüneceğini düşünerek kendimi kısıtlayayım ki? Yarınları düşünerek, niye bugünü yaşamamazlık yapayım? Bir şeyi yapmak istersem bunun sebebini neden sorgulayayım? Yapmak istedim yaptım. İnsan gücünü kendinden almak zorunda. Bir hayatın var yaptıkların ve yapmadıklarından, biri ne der diye yapamadıklarından sen sorumlusun. Ya yarın çok geç olursa, o zaman ne yapacaksın?