Tuğçe

Tuğçe
@tugcesarioglu
Yarının yeni bir gün olduğunu düşünmek güzel, değil mi? İçinde daha hiç hata yok.
Sayfa 195·Kitabı okudu
Reklam
Bence hiçbir şey beklememek, hayal kırıklığı yaşatmaktan daha kötü.
Sayfa 105·Kitabı okudu
Acılarla dolu şeyler okumak, kendini kahramanca onları atlatırken hayal etmek iyidir. Fakat gerçek hayatta başa çıkmaya kalkınca o kadar da hoş olmuyor, öyle değil mi?
Her çeşit sabah çok ilginç aslında, öyle düşünmüyor musunuz?
Sayfa 41·Kitabı okudu
Düş kurmanın en kötü yanı, durmak zorunda olduğumuz zamanın gelmesi. O zaman acı veriyor.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Reklam