tg

"Eğer bu kadarcık mutluluğu başkalarında esirgeyecek ve karşılık beklemeden beğenimizi ortaya koyamayacak kadar bencilsek, eğer yüreğimiz bir elma çekirdeğinden büyük değilse, hayatta başarısızlığı hak ediyoruz demektir. Karşılık beklemeden onun için bir şeyler yapabilmiş olma duygusunu tattım. Bu öyle bir duygu ki üzerinden yıllar geçse bile belleğimizden silinemez."
Sayfa 135·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

tg

, bir kitap okudu
Puan vermedi·360 syf.·
2020 17. kitabı
Hakan Günday
8.3/10 · 26,9bin okunma

tg

, bir kitap okudu
Puan vermedi·159 syf.·
16 günde okudu
·
Okunma: 17 Mart 2018 00:00
·
2018 2. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.9/10 · 51,6bin okunma