Hafif, sade ve reklâm arası gibi okunacak, çocuklar için uygun bir kitaptı bana göre.
Diyalog tarzinda giden ve bir zamanlar bizlerinde kullanmış olduğumuz MSN sohbetlerinde, iki ergenin karşılıklı boş muhabbetleri gibi gözüken ama aslında Tuğkan' ın Eftal' e olan aşkı ile kavuşma çabasını anlatan bir kitap. Eftal Tuğkan' in çocukluk, ergenlik, gençlik ve olgunluk aşkı. Eftal ise tam tersi şımarık ve ne istediğini bilmeyen bencil bir kız. Tam Tuğkan için 1 adım atıyor diyorsunuz, pat üç adım geri gidiyor. Fazla naz aşık usandırır demek geldi içimden Etfal' e ama Tuğkan' da aşkını anlatmakta cesur olamadı. Oysa Tuğkan masum bir sevgiyle seviyordu, tıpkı çocukluğunda sevdiği dersleri ve atari oyunları gibi.
Yazarımızin en bastada yazdığı gibi, bölüm başlarında verilen müzikleri kitabı okurken dinlemek gerekir ve bu şarkılar beni gençlik ve masum cağlarıma götürdü. Tuğkan ömrünü adadığı ilk ve tek aşkın hedefine ulaşabildi mi? Peki ya Eftal' in beklediği yada istediği neydi? Tuğkan ismi ancak sayfa 73' te Hayalet olmaktan çıktı.
Yazarımız sanki bu kitap ile yaşayamadığı aşkına gizli mesaj veriyor gibi......