Çok fazla kitap okumadım kendimi kitap okumaya alıştırıyorum ama böyle güzel bi eser de insanlara mesajlar verilmesi ve tarihi bilgilerin olması hoş.Keza Atatürk ün, Yahudi zulmünden kaçan Yahudi profesörleri üniversitelerimiz de öğretmenlik yaptırması gibi.