Tülay

Tülay
@tulayca_
Psikoloji öğrencisi bir adliye memuru, Yaşamak umurumda, Oğuz Atay külliyatı, Şiirler, çiçekler, mavilikler,
Ben nasıl yarışayım ayda bilmem kaç kitap bitirenlerle, şimdi konuyla ilgili makale okuyacağım😂 Kitabın 17. Sayfasından bildiriyorum #Bahçıvanveölüm
Duygu ve Düşünce
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bu kitabı okurken düşündüğüm adamla şimdi evliyim. Merhaba hayat, gerçekten çok güzelmişsin…

Tülay

@tulayca_
·
17 Şubat 2021, Öncelikle kitabı böyle erken yaşta keşfedip okuduğum için mutluyum. Kitabı okumaya kıyamıyorsunuz bitmesin istiyorsunuz ama biran önce de o eşsiz aşka tanıklık etmek istiyorsunuz... Güzel seven güzel Adam'a, Ah hasretinden prangalar eskiten Ahmed Arif; Çıkarsız,beklentisiz,acelesiz ne güzel sevmişsin öyle. Leyla'yı nasıl Tanrı, kendini ise nasıl kul etmişsin ve bu uğurda kül olmuşsun... Ve bunun da nasıl farkındasın... Aslında her şeyin farkında olup o kadar temiz sevmişsin ve kendini o kadar güzel orataya koymuşsun ki hayran kalmamak elde değil... Ah be Leyla , taş olsa çiçek açar, dağ olsa dile gelir , duvar olsa ağlardı sen nasıl kayıtsız kalmayı başarabildin... Bu aşk beni bazı noktalarda sinir etse de Ahmed Arif'i , o güzel sevgisini, o güzel kalbini ve o eşsiz , özel şiirlerini çok yakından tanımış oldum. Alıntıları çok beğendim, bol bol da paylaştım... İleriki yıllarda tekrar okumak istiyorum. Şimdilik kitaplığımın en özel yerine koyuyorum seni duygu yüklü kitap.. Hoşçakal...
Celladına aşık olmuşsa bir millet, İster ezan, ister çan dinlet, İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet, Müstehaktır ona her türlü zillet. Ömer Hayyam
Kendime, söyleyecek söz bırakmadım. Kuvvetimi büyütmüşüm gözümde. Oğuz Atay
Tutunamayanlar'da; "Kollarımı açıp tüm insanlığı kucaklıyorum.'' diyen Oğuz Atay, Tehlikeli Oyunlar'da: "Bütün insanlığı kucaklamak isterken, neredeyse bu dünyanın altında eziliyordum." diyerek umudunu kesmişti insanlardan. Bu, hayatın en yorucu vazgeçişidir.