📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Erkekler eskiden süregele doğası gereği maskülen ve kadınlar feminendir.Eğer bir ilişki bozulmuşsa bunun nedeni çoğu zaman kutuplaşamamadır.Kutuplaşma kavramı nedir önce onu açıklayayım sizlere.Kutuplaşma demek feminen kızların maskülen erkeklerden haz alması veya maskülen erkeklerin feminen kadınlardan haz almasıdır.Mesela eğer bir kadın maskülense ve erkek feminense bu ilişkide kadın erkekden daha maskülen olduğu için kararların çoğunu kadın verip erkeği yönlendirir ve bu ilişki kısa vadede yürüyor gibi gözükse bile uzun vadede çok yürümez.Çünkü kadınların çoğu kararı erkeğinin vermesini ister ve yönlendirilmek ister ve eğer kadını karşısında böyle bir kişi yoksa erkeğine güvensizlik beslemeye başlar ve bunun ardına hemen bitmek bilmeksizin kavgalar süsler.Aslında bu bahsetmek istediğim konulardan birincisi idi.İkincisi ise eğer sen sevgilinle (kız veya erkek arkadaşınla)evde bütün gün oturup netflix izlersen bir süre sonra birbirinizi çok fazla görmeye başladığınız için sevgiliden çok arkadaşlık-ahbaplık a döner bu durum.Bunun tam tersine ise savaşa giden bir askeri örnek verebiliriz mesela alttaki fotoğraftaki öpüşme ne kadar duyguludur bir bilseniz.Kadın belkide birdaha görememe ihtimaliyle karşı karşıya ve sürekli aklında 7-24 onu düşünecek.Acaba ölürmü ölmez mi diye.Veya ben ona tekrardan kavuşabilecekmiyim acaba diye.Ve ağlayarak çaresizce ona mektup göndermeye çalışıcak.
Bundan çıkarmanız gereken ders eğer gerçek bir ilişki istiyorsanız erkek gerçekten maskülen kadın gerçekten feminen olmalıdır.Ayrıca birlikte geçirdiğiniz zamanı kısıtlarsanız.İkinizde birbirinize bir an önce kavuşmak isteyeceğiniz için bu ilişki çok daha değerli ve duygulu olur.Umarım dediğimi anlamışsınızdır.
Ayrıca lütfen gelipds yorumlara toksik maskülinite.Veya başka salak saçma
Erkekler eskiden süregele doğası gereği maskülen ve kadınlar feminendir.Eğer bir ilişki bozulmuşsa bunun nedeni çoğu zaman kutuplaşamamadır.Kutuplaşma kavramı nedir önce onu açıklayayım sizlere.Kutuplaşma demek feminen kızların maskülen erkeklerden haz alması veya maskülen erkeklerin feminen kadınlardan haz almasıdır.Mesela eğer bir kadın maskülense ve erkek feminense bu ilişkide kadın erkekden daha maskülen olduğu için kararların çoğunu kadın verip erkeği yönlendirir ve bu ilişki kısa vadede yürüyor gibi gözükse bile uzun vadede çok yürümez.Çünkü kadınların çoğu kararı erkeğinin vermesini ister ve yönlendirilmek ister ve eğer kadını karşısında böyle bir kişi yoksa erkeğine güvensizlik beslemeye başlar ve bunun ardına hemen bitmek bilmeksizin kavgalar süsler.Aslında bu bahsetmek istediğim konulardan birincisi idi.İkincisi ise eğer sen sevgilinle (kız veya erkek arkadaşınla)evde bütün gün oturup netflix izlersen bir süre sonra birbirinizi çok fazla görmeye başladığınız için sevgiliden çok arkadaşlık-ahbaplık a döner bu durum.Bunun tam tersine ise savaşa giden bir askeri örnek verebiliriz mesela alttaki fotoğraftaki öpüşme ne kadar duyguludur bir bilseniz.Kadın belkide birdaha görememe ihtimaliyle karşı karşıya ve sürekli aklında 7-24 onu düşünecek.Acaba ölürmü ölmez mi diye.Veya ben ona tekrardan kavuşabilecekmiyim acaba diye.Ve ağlayarak çaresizce ona mektup göndermeye çalışıcak.
Bundan çıkarmanız gereken ders eğer gerçek bir ilişki istiyorsanız erkek gerçekten maskülen kadın gerçekten feminen olmalıdır.Ayrıca birlikte geçirdiğiniz zamanı kısıtlarsanız.İkinizde birbirinize bir an önce kavuşmak isteyeceğiniz için bu ilişki çok daha değerli ve duygulu olur.Umarım dediğimi anlamışsınızdır.
Ayrıca lütfen gelipds yorumlara toksik maskülinite.Veya başka salak saçma