F

"Aptalız biz, hep bir telaş, koşuşturma içindeyiz! Hep boş durmaktan! Aslında her şey elimizin altında, ama biz onları fersah fersah uzaklarda arıyoruz. İnsan gerçek hazzı ancak çalışmakta bulabilir. Kendi elinle yetiştirdiğin bir üründen daha tatlı bir şey olabilir mi? Yok,
Sayfa 464·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Yol olmadan olur mu? Yolsuz yapılır mı? Yol olmazsa, nerede yürüyeceksiniz? Ayağının altında toprak yoksa neyin üstünde gideceksin, kayığın altında su yoksa neyin üstünde yüzecek? Yaşam yolculuk demek.
Sayfa 447·Kitabı okudu
Alıntı
Çocukluk çağlarımız değil midir en kıskanılacak yaşlarımız: Ne gelecek derdi ne başka herhangi bir tasa, üzüntü!.. Ağlarken bir anda gülmek... ve gülerken bir anda ağlamaya başlamak!
Sayfa 433·Kitabı okudu
Alıntı
Ah Tanrım, hayatı tanımakla, ondan yararlanmayı bilmek arasında bu kadar mı büyük bir uçurum var?"
Sayfa 420·Kitabı okudu
Alıntı
Bir işe ortasından başlanmaz; en başından başlanır.
Sayfa 405·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam