Turan

Turan
@turan___
#Zezé
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? -Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. -İyi ki bir kere geliyoruz Portuga... -Neden? -İkinci bir hayatı kaldıramazdım...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Dün bir makale okudum" dedi, "Fransızcada özledim denmezmiş, onun yerine, bende eksiksin denirmiş. Aslında çok mantıklı, insan birine ihtiyacı olduğunda eksikliğini hisseder ve aslında seni özlüyorum dediğinde senin eksikliğini hissediyorum demek ister. Öyle herkesin de eksikliği hissedilmez. Seviyorum kelimesi ele ayağa düştüyse de eksikliğini hissediyorum diyemez herkes. Tanıdığın, sevdiğin herkes gittiğinde eksik hissetmezsin. İçin paramparça olmaz. Ancak içinde ondan bir şeyler taşıdığının eksikliğini hissedersin.
Her konuşulanı anlar mıydım? Bir kısmını. Ama konuşulanlar, anlasam da anlamasam da tanıdık gelirdi bana. Sanki bir gün biriyle konuşacakmışım gibi. Biriktirir, biriktirir dururdum içimde. Sanki bir gün biri çıkıp yarım anladıklarımı tamamlayacakmış gibi. Sanki ona anlatmak için dinliyormuşum gibi.....
Həyata qarşı mübarizə aparmaqdansa, onunla rəqs edəcəksiniz..