Turan

Turan
@turan___
Öz təkliyindən zövq almayan adam heç vaxt kimlik ola bilməz. Təklikdə xoşbəxt olmağı bacarmayan, xoşbəxt olmaq üçün başqalarına gərək duyan adam kölədi, quldu.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hər bir uğur, taleyin hər bir töhfəsi üçün Napoleona təşəkkür etmək adət halını almışdı. Məsələn, bir toyuq başqa toyuğa deyirdi: ʺBöyük Rəhbərimiz yoldaş Napoleonun qayğısı sayəsində  beş  gündə  altı yumurta yumurtlamışamʺ. Yaxud göldən su içməyə  gələn bir inəyin başqa inəyə  dediyi bu sözləri eşitmək olurdu:  ʺYoldaş  Napoleonun rəhbərliyi altında sularımız necə dadlı olub!ʺ. Heyvanların ümumi minnətdarlıq hissi şair Minimusun ʺYoldaş Napoleonʺ şerində dərin ifadəsini tapmışdı:
Bencamin
Cənab Allah quyruğu ona mığmığadan qorunmaq üçün verib. Lakin nə mığmığa, nə  də  quyruğu olmasa, daha məmnun qalardı.
Düşünce
#Zezé
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? -Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. -İyi ki bir kere geliyoruz Portuga... -Neden? -İkinci bir hayatı kaldıramazdım...
"Dün bir makale okudum" dedi, "Fransızcada özledim denmezmiş, onun yerine, bende eksiksin denirmiş. Aslında çok mantıklı, insan birine ihtiyacı olduğunda eksikliğini hisseder ve aslında seni özlüyorum dediğinde senin eksikliğini hissediyorum demek ister. Öyle herkesin de eksikliği hissedilmez. Seviyorum kelimesi ele ayağa düştüyse de eksikliğini hissediyorum diyemez herkes. Tanıdığın, sevdiğin herkes gittiğinde eksik hissetmezsin. İçin paramparça olmaz. Ancak içinde ondan bir şeyler taşıdığının eksikliğini hissedersin.